Minor Suriname - Reisverslagen van esther Schenk - WaarBenJij.nu Minor Suriname - Reisverslagen van esther Schenk - WaarBenJij.nu

Minor Suriname

Voor mijn studie vertrek ik dinsdag 18 september voor 3 maanden naar suriname.
Dit doe ik samen met 3 andere studenten
In Suriname ga ik samen met hun aan verschillende projecten werken.
Zo zullen we naar de Nederlandse school waar we een sociaal emotioneel werkplan zullen opstellen voor de docenten, zodat ze nog beter met de kinderen kunnen omgaan.
Ook gaan we naar matoekoe. Matoekoe is een organisatie die kinderen helpt met gedragsproblemen of lichamelijk gehandicapt zijn. Hier gaan we ze helpen met spel en observatie mogelijkheden.
De derde organisatie is de BSO dit is een grote organisatie die kinderen begeleidt die nog niet naar school gaan, maar ook hebben ze projecten voor jongeren die in de stad naar school gaan en in het binneland wonen.
De laatste organisatie waar we heen gaan is POM. POM is een huis voor enkele jongens die niet meer thuis kunnen worden en opgevangen worden door een vrouw. Deze jongens wonen bij die vrouw en de woning waar ze in wonen is heel primitief.
AL met al wordt het een drukke maar super gave periode

Recente Reisverslagen:

05 December 2012

letterlijk het hoogte punt van mijn reis

15 November 2012

Jane is alive!!!!!

02 November 2012

Het surinaamse leven

14 Oktober 2012

brokopondo meer

03 Oktober 2012

de eerste 2 weken
esther

Actief sinds 13 Sept. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 10576

Voorgaande reizen:

13 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

18 September 2012 - 14 December 2012

Minor Suriname

Landen bezocht: